News: FYI:  We have three websites in our inventory: onnidan.com - news, recaps, blogs, black college sports page | onnidan1.com - this forum  | onnidan2.com - composite hbcu football schedule

Author Topic: TU and ASU meet again Saturday in the Labor Day Classic. (Alabama News Network)  (Read 766 times)

Offline klg14

  • Assistant GM
  • *****
  • Posts: 32,020
  • Karma: +24/-31
  • Assistant Coach
    • View Profile
July 4, 1881 - A Great Day in History...

"Everyone can be great, because everyone can serve."  - Dr. Martin Luther King, Jr.

“Google can bring you back 100,000 answers, a librarian can bring you back the right one.” - Neil Gaiman

Offline Que82

  • Assistant GM
  • *****
  • Posts: 26,533
  • Karma: +121/-732
    • View Profile
How much you wanna bet that after Bama Stank played UAB tough they gonna fold like a cheap suit against their Daddy, Skegee.  :no: :shrug:
Trying to light Que82 up like a 4th of July firecracker


Offline klg14

  • Assistant GM
  • *****
  • Posts: 32,020
  • Karma: +24/-31
  • Assistant Coach
    • View Profile
How much you wanna bet that after Bama Stank played UAB tough they gonna fold like a cheap suit against their Daddy, Skegee.  :no: :shrug:

 :lol: :nod:
July 4, 1881 - A Great Day in History...

"Everyone can be great, because everyone can serve."  - Dr. Martin Luther King, Jr.

“Google can bring you back 100,000 answers, a librarian can bring you back the right one.” - Neil Gaiman

Offline soflorattler

  • Assistant GM
  • *****
  • Posts: 38,340
  • Karma: +254/-358
    • View Profile
    • The Snake Pit
ASU faithful! Please 'splain?

Offline Jay_Thomas

  • Assistant GM
  • *****
  • Posts: 43,211
  • Karma: +80/-2
  • Grrreeeaat!
    • View Profile
ASU faithful! Please 'splain?


 :shrug:

You don't know about the legendary Honey Bees?
Similar to Edward Waters' PURPLE THUNDER.












Who said Big Girls CAN'T move?
   ;D

Offline soflorattler

  • Assistant GM
  • *****
  • Posts: 38,340
  • Karma: +254/-358
    • View Profile
    • The Snake Pit
No. I'm sorry,  JT. I never pay any attention to the "add-ons" of college bands because I found them to be unnecessary to the band's performance. I guess that's the "Dr. Foster" in me. :shrug:

Offline Jay_Thomas

  • Assistant GM
  • *****
  • Posts: 43,211
  • Karma: +80/-2
  • Grrreeeaat!
    • View Profile
 :nod:  I can totally respect that

Offline MilesBear1

  • Assistant GM
  • *****
  • Posts: 16,418
  • Karma: +1/-2
  • Mr.SIAC/Mr.SWAC
    • View Profile
    • http://www.MilesGoldenBears.com
Yea the Honey Bees was on Steve Harvey TV Show. They are Celebrities on ASU Campus. :nod: Oh yea I also know about the Purple Thunder from EWC as well. :nod:
"The Bears Den" and "The ASU Hornets Hive",WSSU
"CME Bowl Champions for Life"
Steel City Classic Champions:01,02,03,05,06
2004 Alabama State University SWAC Champs
2007 Football Attendance Champs
2011,2013,2015,2018,19 SIAC West Div.FB Champs
2011,2015-19 SIAC FB Champs
2011 Pioneer Bowl

Offline Que82

  • Assistant GM
  • *****
  • Posts: 26,533
  • Karma: +121/-732
    • View Profile
yeah Bama stank fans like to see big gurls shake their hoohahs and sweat gravy.  :popcorn: :tiptoe:
Trying to light Que82 up like a 4th of July firecracker


Online Olde Hornet

  • Assistant GM
  • *****
  • Posts: 11,725
  • Karma: +97/-22
    • View Profile
Great game - close and entertaining - see you next year.

Good luck TU for the rest of the season.
Olde Bama State Spirit!
Alabama State University

Offline Jay_Thomas

  • Assistant GM
  • *****
  • Posts: 43,211
  • Karma: +80/-2
  • Grrreeeaat!
    • View Profile


Good luck TU for the rest of the season.


...except when you play Morehouse.  :lol:

Offline klg14

  • Assistant GM
  • *****
  • Posts: 32,020
  • Karma: +24/-31
  • Assistant Coach
    • View Profile


Good luck TU for the rest of the season.


...except when you play Morehouse.  :lol:

 ::)
July 4, 1881 - A Great Day in History...

"Everyone can be great, because everyone can serve."  - Dr. Martin Luther King, Jr.

“Google can bring you back 100,000 answers, a librarian can bring you back the right one.” - Neil Gaiman

Offline Jay_Thomas

  • Assistant GM
  • *****
  • Posts: 43,211
  • Karma: +80/-2
  • Grrreeeaat!
    • View Profile
 :lol: @ Klg


 :lmao:  @  Que!



Da comments, da comments
...yall crack me up!

Offline Golden Kitten

  • Assistant GM
  • *****
  • Posts: 43,114
  • Karma: +113/-199
  • Student Advokitty/Fashion Police
    • View Profile
Uh 82,

Sweat gravy?  :o  Shame on you... :nono2: :nono2:


Olde Hornet - Until then, stay out of trouble!  :laugh:


Teeny and Little

Online Olde Hornet

  • Assistant GM
  • *****
  • Posts: 11,725
  • Karma: +97/-22
    • View Profile
AND - I dont get in the middle when you play MIles.   :nod: 
Olde Bama State Spirit!
Alabama State University

 

Onnidan's HBCUSports Logo
News

 

2019 Onnidan HBCU Composite Football Schedule

 

 

Powered by EzPortal