News: Registration requires "verification" before you are allowed to post.  Be sure to check your "spam" folder to make sure that you receive the verification link.  The e-mail should come from "Onnidan Fan Forum" with the return address -> staff@onnidan.com.

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - j1908

Pages: [1] 2 3 ... 984
1
I left link in 2016, after I got hit on and an old male friend tried to contact me. Nope.

2
Why can't get this vision out of my head of J sitting in first class eating Grey Poupon and telling me"  "don't look at me peasant" as I head to my seat in "last class"?    :lol:
I'm not studying you are JT. Looking yall up and down and pulling down my sunglasses.  :lol:

4
Even though I fly 1st class ;D You best believe if they call for military, retiree to board before 1st class, I'm headed to my seat

5
General Discussion Forum / Re: Scam/Robo Calls
« on: August 08, 2022, 09:18:21 PM »
Silence your calls through settings. Then block the number

6
Republikkkans love him.

Herschel Walker's Ex-Wife Describes Abuse In Brutal New Political Ad

https://www.yahoo.com/news/herschel-walkers-ex-wife-describes-200900902.html
Between GOP against Herschel & Warnock. They’re staying on his neck.

7
Politics / Re: Howard University about to make it's mark again.
« on: August 07, 2022, 08:47:41 PM »
Rapper Lil Boobsie wants her to go to Russia to get Britney Griner :brickwall:
:lol:…….man, why you even quoting this clown a.z.z, ignorant a.z.z nucca  :lol:

Ignorant and dangerous to his million followers.

8
What happen to clear rich dude??

9
^^^Same. Clearly she knows who he is by calling his name.

10
The fact is that some of y'all have never been taught to think outside of your comfort zone. I personally don't mind pushing you there. It's good for your soul. You're going to learn today!  Have a great wonderful weekend! :tiptoe:

And what's our comfort zone? How do we know they didn't give to Spelman already. Sometimes people like moving in silence. Again, its none of our business. As I stated before, I'm just glad Angelina is taken the adoption of her mixed brood seriously and immersing them into their culture.

11
^^^^You right K14. This subject is all over the place.  And if they give or don’t give it’s none of our business. Glad she’s immersing her daughter into culture , like she did her oldest son. SMH

12
General Discussion Forum / Re: 2022 National HBCU Week FREE Conference
« on: August 04, 2022, 08:10:33 PM »
Thanks Soror. Just Tweeted

13
Sports Forum / Re: Paige Bueckers Tore ACL; Will Miss 2022-2023 Season
« on: August 04, 2022, 02:12:51 PM »
Lawd, what will ESPN do.

14
^^^ Exactly Cee. Too many to count. Ludicrous daughter is also across the street.  1 thing about some HBCUS, if you’re famous you just become a face in the crowd( with money) I know it’s that way at the AUC.

Pages: [1] 2 3 ... 984

Powered by EzPortal